求人数226,284件(8/21 更新)

  • @type
  • イーキャリア
  • イーキャリアFA
  • マイナビ転職エージェントサーチ
  • ワークゲート
  • Green
  • 女の転職@type
  • マイナビ転職
  • DODA
  • パソナキャリア
  • キャリコネ転職
この求人は現在応募を受け付けていません。

あなたが探している求人と似ている求人

過去の掲載内容

この求人は現在応募を受け付けていません。

正社員 イーキャリアFA

Customer Support Manager(正社員) / 会社名非公開

会社名非公開 求人ID:15291393

企業メッセージ

This is a Customer Support Manager within the newly formed C&PS Commercial Aviation. As a result of creating one unified commercial strategic business unit, the Customer Support Manager will be responsible for driving improved customer experience for our Airline customers. This cross functional roles require complex problem solving skills and the ability to influence functions outside and within C&PS. This role will report directly to the Sr. Director of C&PS Commercial Aviation for the APAC region.
Primary responsibilities include:
? Establish a management operating system (MOS) utilizing salesforce.com (SFDC) with assigned Airline customers that includes regular performance reviews (Delivery, Tech Support, Product Performance, CMM Updates, promote portal/improvement initiatives)
? Leads new product/platform EIS at assigned Airline customers (after initial 12 months)
? Develop a plan and execute sustained closure of Airline service requests to their committed deadlines
? Lead Airl

募集要項

募集職種 営業、事務、企画系 > テレマーケティング、カスタマーサービス > カスタマーサポート、ユーザーサポート、ヘルプデスク
雇用形態 正社員
勤務時間 -
勤務地 東京都
交通 -
給与 年収 600万円~900万円まで
待遇・福利厚生 労災保険 雇用保険 厚生年金 健康保険
育児/介護休業制度 保養所 退職金制度
休日・休暇 土曜 日曜 祝日
GW 夏季休暇 年末年始 慶弔休暇 特別休暇

応募方法

応募資格 4大卒以上

英語ビジネスレベル
Basic Qualifications:
? Bachelor’s degree in Business, Engineering or related field plus 2 years of relevant experience, or in lieu of degree, minimum 5 years of experience in Business, Customer Support, Engineering, Operations, Supply Chain and/or Program Management
? Minimum 2 years of indirect leadership experience

Additional Qualifications
? MBA or other advanced degree preferred
? Customer facing experience preferred
? Six Sigma Blackbelt certification
? PMP certification
? HOS and sales experience
? Demonstrated partnering skills with key internal and external customers
? Ability to quickly adapt to differing leadership styles across multiple customer business teams
? Demonstrated strong bias for action and strong internal network.
? Ability to drive change within peer group and with customer business teams resulting in a higher level of consistency across teams and an elimination of non-value added activities.
? Strong verbal and written communicati
選考プロセス -

企業情報

会社名称 会社名非公開
事業内容 宇宙・航空部門、特殊機能材料部門、輸送システム部門、オートメーション&コントロールソリューションズ部門の4部門からなるグローバルカンパニーの日本法人です
代表者 -
設立 1965年5月
資本金 250百万
従業員数 -
平均年齢 -
転職したいけど、求人を探す時間がない人は、
まずは登録して情報収集から!
ページの先頭へ